Kandidovat do zastupitelstva obce

08.10.2010 15:32

Už je tomu přesně rok, kdy jsme v naší obci založili Mateřské centrum Balónky. Byla to dlouhá cesta a hlavně nebyla vůbec jednoduchá. Nejdřív jsme se potýkali s problémem kde MC budeme mít svoje zázemí. Nakonec nám TJ Blažovice velice pomohla a svěřila nám svoje prostory.

Dalším velikým úkolem byla celková rekonstrukce, kde nám velikou mírou pomohli ochotní manželé a dědečci. Ale jak jistě všichni víte bez peněz bohužel nic nejde. Všechno stojí peníze a nikdo Vám nic nedá zadarmo.

Díky projektu který jsem psala nakonci roku 2009 s názvem Začátky jsou náročné, se mi podařilo z JMK získat dotaci v celkové výši 30.000,-Kč, díky které jsme byli schopni nakoupit základní vybavení do MC.

V letošním roce na jaře jsem psala projekt s názvem Více možností pro návrat do práce kde jsme opět dostali podporu od JMK v plné výši 30.000,-Kč. Obec Blažovice na nás však také nezapoměla a i ta nás podpořila 4.000,-Kč.

V součastné době připravuji projekt na rok 2011, kde budeme žádat podporu z MPSV.

Sama bych na to asi nepřišla, ale když mi jednou jedna z maminek řekla abych kandidovala do zastupitelstva obce za mladé maminky, které jsou zoufalé ze stavu dětských hřišť v naší obci, rozhodla jsem se, že se o to budu zajímat.

Nemám sice žádný titul, ani před jménem a ani za jménem, a jsem jedna z nejmladších kandidátek do zastupitelstva obce, ale kdo mě aspoň trochu zná ví co pro rodiny a děti dělám. Dostávám volební letáčky do schránky a říkám si, všichni píšou co by chtěli změnit, ale nenapíšou jak to chtějí změnit.

Například, když jsme loni v zimně pořádali Slavnostní rozsvícení Vánočního stromu, přišla téměř celá obec, všechny generace, jenom zastupitele z naší obce jsme nějak postrádali. Bylo nám to hodně líto.

Asi někdy v lednu jsme měli Den otevřených dveří v našem novém MC, je Vám asi jasné, že moc zastupitelů nepřišlo. A tak si vlasně říkám proč se k nám staví zády. Je to z důvodu, že jsem se zde nenarodila, nebo proto, že jsem tak mladá, nebo snad děláme neco špatně? Nedokážu si na tuto otázku odpovědět. Jediné co vím je, že zrovna hodně morální podpory a uznání se nám zatím moc nedostává.

Pokusím se Vám naslouchat jako to dělám dodnes v MC

 

Renata Höklová

—————

Zpět


Kalendář akcí

V této rubrice nejsou žádné články.


 


Náš tým

Nebyly nalezeny žádné záznamy.




Mateřské centrum Balónky o. s. Blažovice